Resgalen!



hehe ja JAG!

jag älskar att resa.. ja vill se mig om i världen =)

Ja har kollat upp Rio de Janeiro för dit vill jag verkligen åka nångång i framtiden!
och om man skulle boka idag och åka i februari 2009 i 2 v. skulle det kosta ca 8000 kr t/r /pers
sen hittade jag ett hotell för ca 3500 /pers för 2 v.

Sen måste man ju tänka på att man säkert vill se sen massa saker där, sockertoppen, copacabana, kristusstatyn..

tydligen så verkar det inte jättedyrt där.. mat kan man få för runt 30 SEK och uppåt.

valutan heter Real BRL skrivs ofta  R$.

Egentligen rekomenderas det inte riktigt att åka  till Rio. De e lite på egen risk!





Puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hej hopp! Kollade ni på fotbollen igår? jag åker hem på torsdag istället, vi får ta en ordentlig grillkväll när ni kommer hem, så får ni visa bilder & berätta! =) Var det en vecka ni var borta? Kramis


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits