onsdagkväll




Igår hade jag sån tur.. min älskling hade packat en picknickorg när ja kom hem med hamburgare o en engånggrill.

Vi ville åka nånstans där det var lungt o inte så mycket folk så vi bestämde oss för att åka till takten! ligger i närheten av sundbyholm.. min mamma är uppvuxen därute så hon var mycket o badade vid takten när hon var yngre.. o ja oxå då såklart även om jag inte e så gammal.. inte för att mamma är det.. haha nu blev det snurrigt !




iallefall så kom vi naturligt vis på att vi glömt vatten .. vi hade alltså inget att dricka till hamburgaren..!


jag kom på att ja kunde åka mormor o låna en flaska med vatten medans Fredrik fixade grillen. Så när jag kom fram så var inte mormor hemma så jag fick  "göra inbrott " haha.. o sen gick jag runt o hittade ingen tomflaska i hela huset..
Då såg jag den.. en flaska cider som var nästan tom på diskbänken.. hm var skulle jag göra av det lilla som var kvar??!

Jo ja hittde en liten urtvättat burk som det hade vart räksallad i o hällde över den där hehe.. mormor måste tro ja e knäpp!
sen lämnade jag en lapp på dörren och åkte tillbaka till takten.

När jag kom fram så sa fredrik att vi hade även glömt tändstickor.. jäklar.. så vi blev lite nedstämda. fredrik provade även att tända på med cigarettändaren ifrån bilen utan resultat =)



Men så var det som tur var några som precis kommit med en båt o lagt till som hade en tändsticksask som vi kunde få =)
thanks for saving the day! =D

Vi åt nog världshistorens godaste hamburgare med smält ost på !!!!! fast jag såklart råkade tappa en av mina i sanden såklart .. grisbjörn oxå =) haha

vi hade iallefall en mysig kväll ..!!





Kommentarer:
Postat av: Madde

Hej hopp =)

Japp det är du som e fotografen, var den senaste bilden jag hade =) Jag ska försöka skriva o ladda bilder så mycket jag kan =) nu ska jag hoppa i duschen!! vi ses d ska bli roligt!

2008-06-04 @ 14:27:38
Postat av: Sara

Mys med Takten,, det var ett tag sen man var där:P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits