le weekend!

Hej o hallå =)

i skrivande stund pågår finalen mellan spanien och tyskland för fullt.. Än så länge leder spanien med 1 - 0. jag håller på spanien faktiskt..! Spanien är ett land där man dansar tango.. hehehe



Helgen som har vart har vart riktigt rolig! i Fredags va ju madde o johan här o i lördags morse styrde vi kosan upp till Ludvika och Ludvika Festen!



vilken fantastisk natur det är där uppe.. ja e helt kääär! en sommarstuga kanske ? ; )

   



Det har vart jättetrevligt.. när vi kom upp så gjorde vi inte mycket.. pratade o spelade kort.. sen på kvällen gick hem till en kille som hette martin tror ja på förfest.. därifrån, vid 11 halv 12 gick vi ner på stan..
kollade på ett coverband som hette Pumpbolaget.. =D dom var bra.. och det va rskönt drag i publiken.. mysigt!

Efter detta åt ja en av mina godaste hamburgare någonsin =) och fredrik en panini.. ja tror han blev kär! hehe
det var dressingen som gjorde det!


Idag när vi vaknat och käkat frukost typ kl 1 på dan hehe så styrde vi kosan till gokarten.. vi skulle ha åkt igår men tydligen var det fullt när dom ringde. tur det kanske för igår regnade det titt som tätt.. idag var det bara några få droppar som kom.

   

Det gick inte så bra för mig hehe.. ja hade sämt varvtid i början och i finalen så kom jag sist.. men ja får nog faktiskt skylla det på att när vi starta så körde ja om typ 3 st o va jätte nöjd.. då var den en kille som körde ganska fullt som körde på mig så ja snurra runt o hamna med nosen åt fel håll.. det var det loppet för mig o jag kom aldrig ikapp.. GRISBJÖRN!

    
 


Men som tur är blev Fredrik helt frälst på gokart han oxå så vi har bestämt att åka snart igen.. nån som vill vara med?

hem resan gick snabbare än ditresan känns det som!
Ett bra avslut på en bra helg!


puss o kram

P.s Spanien vann precis EM hurra hurra hurra =D


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

haha vad snygga ni var! Spacedräkt! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits