ja har ett liv!

Hahah många har inte det.. missnöjda tråkiga o konspiratoriska =)


Ja e så nöjd med mitt liv.. precis som älskling sa.. se till att använda tiden du har.. bara du bestämmer om du vill vara lycklig!




Jag känner mig lite som en ny människa.. det har just slagit mig..


ja e inte bitter,arg, irriterad eller något sådant!

Jag blir till och med inte lika arg längre.. hehe.. och det säger ganska mycket om mig.. dom som vet ; )
Det kanske i ju försig är älsklingens förtjänst. Jag har ju lärt mig att leva med en annan människa!Min nya familj!

Ja gör vad jag vill, ja tar ansvar, o ja e lycklig!


från en glad prick till alla andra prickar därute =)

P.S Appropå prickar har ni sett den jättesöta reklamen från posten.. love it! D.S





puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

ja visst e den gullig den reklamen! Älskar pluttarna! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits