Helgen som varit

  Jag har haft en super mysig helg..!!!

I fredags så hade jag och baby en mysig hemma kväll.. vi såg filmen "vi hade iallafall tur med vädret".
hehe den var rolig.. ja hade inte sett den förut.. älsklingen som redan sett den för länge sen blev lite besviken för han trodde att den var bättre än vad den var =) stackars honey..men vi kom fram till att den var helt ok faktiskt!

Sen var polisen utanför oss.. Ja e ju lite knäpp så jag var tvungen att ta kort.. stackars baby tycker väl att ja e knäpp haha
ja fick ju lixom gå bort från fönstret lite snyggt sen så ingen skulle se att det var jag hahaha!
  Den stod iallafall vid våra muppgrannars port.. hehe hoppas det var dom som åkte dit!!!!

Det här var väl ungefär 2 på natten.. vi fastnade vid google earth =)  Ja fastna längst .. la mig runt 3 o då låg baby o sov!
hihihi


I lördags hade vi lite o göra.. gå på systemet,köpa strumpbyxor,hinna sola.. Sen skulle honey iväg o träffa sina kompisar före ex.middagen. o jag skulle åka till mamma o käka. Det blev lite knappt om tid för ja skulle träffa bastis malin innan vi skulle gå ner till killarna efter middagen.
Det var jätte trevligt! första gången hon och jag umgicks ensamma och det ska vi absolut göra om! och så ska vi planera in en kryssning till Riga. vi fyra! =) =)
Fredrik o basti och deras kompisar kom upp till oss innan vi skulle gå ner =) helt plötsligt stod dom bara i hallen.. hihi mysigt honey! O sen blev det ju så att ja blandade mitt vin med en cider.. o vet jag ju att det e så dumt! så jag mådde inte sådär jättebra sen.. hahha men det var en trevlig kväll fram till dess.. o nej vi kom aldrig ut heller hehe!

     

   




I söndags mådde jag inte direkt toppen när jag vaknade.. ja åt inte så mycket och sen låg ja i soffan i 2 tim o bara va..

efter det så åkte vi ut till mamma o pappa o badade i deras pool! då började man känna som människa igen haha.
Razmus solade och badade med oss.

Sen frågade mamma om vi ville stanna och äta på kvällen! det va mysigt .. vi satt ute vid poolen o åt =)

   

   

   

En riktigt mysig helg!

puss


Kommentarer:
Postat av: [email protected]

Hallo baby du svarar ju aldrig på mina inlägg heller fina helg kort kram mammsen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits