hej igen!

Hej =))) e jag inte lite duktig som håller igång o skriver lite iaf`!? märker ni va nöjd ja  `? hahah.. ja har nu var här i några timmar.. sitter i rickards rum och skriver.. har lite vin innanför västen men bara alldeles lagom.. så e det stavfel så kan jag bara skylla på att hans tangentbord inte ser ut som mitt och det e mörkt och tangenterna som lyser är min enda vägvisning =P


 vi har sett sverige - spanien..

mina kommentarer är:

va i h-vete gjorde sverige innan första mål`???
det såg verkligen ut som att restriktionerna var GÖR INGENTING!
sen vakna sverige när det blev 1 0.. troddedom att med det skitspel dom spela skulle kunna hålla nollan?
iallfall sen tycker jag sverige spela bra.. IBRA KUNG!!! tyvärr blev han utbytt.. knäont säger lagerbäck.. bullshit tror ja! ja tror att han som han sa innan e rädd att sverige ska bli skadat.. dessvärre vann ryssland sin match ikväll..
så nu hänger allt på ryssland sverige på ons.. byt förbundskapten!
ja visst ja e irriterad men det här är ju oxå bara mina åsikter.. precis som det finns massor med människor finns det massor med åsikter och det här är mina..

någon som har andra? :))



hoppas ni tar det på ons sverige för ni e bra.. det visade ni ikväll när ni spela ordeentligt!

Annars har jag haft en jättetrevlig kväll..

som sagt e vi kvar ute i näset hos thomas o agneta..

folk sitter o pratar här o var ocdh har det allmänt trevligt!

har lite resfeber för tis med det ska nog ordna sig!

puss o så ; )

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hej kollade på en film på 5:an istället, när ska fotbollsmatcherna sluta plåga en? =)Hoppas ni får det toppen på er resa! Kramis

Postat av: Madeleine

Vad tråkigt det är när du inte har uppdaterat på ett tag, hoppas ni hittar något internetcafé så du kan uppdatera lite! Hoppas ni har det bra och att det är soligt & varmt! Kram

2008-06-18 @ 23:11:34
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits