Goodagens!

Heeej!

I´m back again =) fick nästan lite bloggabstinens där på semestern heheh..

där vi gick på stranden sista kvällen och jag sa till älsklingen.. vet du imorgon när vi kommer hem .. då då ska ja blogga hahahaha! =) mupp! JAG!!

iallafall när vi kom hem så trodde vi att vi skulle ha ett postberg innanför dörren men våra kära blomvattnare madde och johan hade burit in posten i köket och tillomed sorterat den i reklam och räkningar!
Vilken service..!  det bolaget ska jag absolut anlita igen ; ) hehe
Tack för hjälpen!

Men ja vet inte vad dom har gjort med växterna =) en jättestor nässelblomma( som blev för stor att ha i badrumsfönstet så den flyttades till vardagsrummet) har alltid varit lilaröd .. igår när vi kom hem har den vuxit ytterligare och har börjat utvecka gröna blad?! va hände? hahaha =) ka vara så att den inte vill vara annorlunda än dom andra växterna i vardagsrummet hahaha

sen hade flera växter växt ytterligare och hade småblad pågång! hihi bra vårdnad kanske!

Fredrik sa att växterna kanske tyckte mer om madde än mig... AAAAArrghhh
det tror ja inte det =D kanske lika mycket! 

 ja älskar min växter!  =D

vår växt skötare.. snodd direkt från hennes blogg
http://www.madeleine22.blogg.se/ =)

Klicka f?tt st䮧a bilden

hehe!

pussss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hehe bästa bilden =) känns bra att jag inte lyckades döda några av dina blommor! =)de hade inte vart så kul! Vi tänkte kanske äta innan vi kommer, för vi har käkat pizza 3 dagar i rad nu (tapetserarmat) =) Kul när man kan läsa din blogg igen det har inte vart densamma utan dig! =) Kramis


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits