gomiddag!

Hej!

idag e det måndag igen.. det kunde ha varit bättre.. och sämre =) jag har kortvecka den här veckan oxå.. för från fre e jag ledig o har sem till 24 juni. Där emellan kommer jag inte vara mycket hemma. På fre åker ja o honey upp till norrtälje o firar jockes student på lör. sen ska vi vara där tills tis morgon då ulla skjutar oss till arlanda för vår tunisienresa .. varpå hon själv styr kosan upp till norrland och östersund/Munken!

Sen kommer vi då vara borta en v och sen kommer vi hem på tisdagen den 24.. sen e det bara att fortsätta slava ( =D ) den 25:e . Sen har jag inte sem förren v 32.. första mån i aug...!  Ja skulle egentligen ha 3 v men nu funderar jag på att ta 2 v eftersom jag kommer behöva semv. till Thailandsresan =)

Iallafall när ja har sem så ska madde o ajg sola o bada hela dagarna.. hehe .. hon frågade för nån vecka sen.. sofie när har du sem.. o jag svara aug vadådå? ja har  tråkigt sa hon då hehe.. ja e lite avis på dej på ett sätt .. =)




Den här veckan ser vädret lite ostadigare ut.. verkar som det blir regn.. kristoffer Robin hehe
Men va d gör det nör man sitter inne på kontor? o så kan det vara mysigt med regn oxå =)
Ända som e lite tråkigt är hotet mot en ev. grillning ons med madde o johan men vad e det som säger att vi inte kan käka nåt o sitta inne o spela spel?! det e ju oxå trevligt!

puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hej! Jag tror jag gjorde såhär: KLicka på att du vill skriva ett nytt inlägg, då kommer det upp

Postat av: Madeleine

bra att jag postar innan jag har skrivit färdigt!

Då kommer det upp Inlägg, Bild, Länk, produkt, Och då klickade jag på länk och skrev i det där. Jag tror det var så jag gjorde! =) Jag gjorde det innan dom flyttade mig till publishme, och då såg det lite annorlunda ut innan! =) Nu ska jag till arbetsförmedlingen på möte! ha det bra Kram

2008-06-09 @ 12:33:35
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits