Godagens

bjuder på en bild när ja va o prova golf för ett tag sen med jobbet.. en stekhet lördag =)

fantastisk va?! hahaha ja e ser ut som en mupp.. inte direkt som nåt golfproffs! Men jag bjuder på den..

Idag har visst regnet öst ner ända sen i morse men jag hörde nu att några solstrålar tittade fram.. undra om det håller i sig?
jag ska nämligen kanske rida lektion på mammas häst ikväll men jag tycker inte det skulle va så kul om regnet öste ner..


Idag kan jag även berätta att nu är det officiellt. Älskling fick jobbet han sökte! =) =) =) Grattis Bunny..!
Han jobbar från och med idag på Volvo parts.. ja tror det tillhör Volvo CE. ionte PV som tur är hehe


pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Johan tycker det ser ut som du tar i lite för mycket =) hehe nejdå jag skojja bara! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits