Godagens!

Hej hej =) =)

Ja e seg på att kommi gång på dagarna med mitt skrivande hehe..
känns ibland inte som om man vaknar till förren framåt lunch och sen när man har ätit är man efter maten seg istället haha

reflektioner:

Mugabe har fråntagits sin adling av drottningen i England som han fick 1994. Bra där!!
men hur kommer det sig att männskan blev adlad från början?

och varför klagar alla på tv4 .. dom trodde kanske att ingen i hela europa såg fotbollen.. o jag tycker verkligen synd om han som sa detta i tv efter att folk e irriterade på honom.. löjligt..
Ja tycker oxå att det va bra att tyskland vann =)


En konstig sak som hänt idag:

en person som ja inte pratat med på länge ringde via jobbtel.. kändes lite märkligt då vi båda måste ha vetat vem vi pratade med.




IGÅR

Igår va älsklingen ute hos mamma o pappa o jobba hela dagen.. dom håller på o bygger staket runt pooldäcket.. det e ju tydligen lag på det.. =)
SÅ efter jobbet åkte jag ut dit för att rida lite.. mamma hade ridlektion i förrgår o jag blev avis.. va för länge sen ja red .. =)
Sån lyx att kunna få låna mammas häst ungefär hur mycket ja vill! jättesnällt tack så mycket mamma =)





vi tränade lite i paddocken vi =) pappa har sladdat den så den är jättefin nu!



Efter detta skjutsa ja hem baby för han skulle fika med danne o basti o ja skulle vidare till mormor o hälsa på.
Ja hade med mig lite sand från sahara till henne i en burk  och hon bjöd på jordgubbar.! bra avslut på dagen!

 



härlig dag igår..

fast det e kallt här hemme i sverige .

hehe ja va bara tvungen =)

nu ska ja o baby gå o fira en sak.. ja vet inte om jag får berätta än.. o nej mamma inte förlovning eller nåt sånt.. =D bara en sak som har med fredriks framtid att göra =P

see ya!

pussss


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

vad fin du va på hästen! jag vill oxå rida, har inte ridit på över ett år! =) Det var kul att träffa dig idag! Vi ses immorn kram kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits