god kväll

Nu blir det sista för idag =)

jag har suttit och slagit in packet till ungarna för att dom skall lämnas över i helgen..

jag har även hunnit baka en chokladmoussetårta med hallon =) den står i frysen nu och skall gärna stå 2 tim till innan man kan äta av den..
bra det för då e det ju fre .. efter 12 hehe o då kan jag oxå ta mig en riktigt smal bit hihi!

Jag tänkte ta med mig den ut imorgon till mamma o pappa.. som bekant skall ju pappa firas!

ja har till och med hunnit med att åka till madde o johan o lämna det madde behöver för att fixa blommorna!!


och du madde.. om du inte hittar 2 växter i vardagsrummet så står dom på den svarta hyllan över rislampan! =) =) kom på att jag hade glömt att informera om dom  hehe.


Nu ska jag gå och äta jordgubbar med fredrik och ulla .. hon hde med sig det när hon kom !! härligt kanske !!

vi ska äta jordgubbar med mjölk.. riktigt somrigt!

och spela en o annan Yatzy oxå kanske =)

bilder från i höstas:



Yatzydrottningen =)


puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hehe okej då vet jag vart jag ska leta! =) =) Ha det sååå häääärligt! kramis


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits