God förmiddag!

Nu har man vaknat till då =) hehe eller det kanske var ett tag sen!..

Idag är det som Fredag för mig. Härligt!! Det som e tråkigt med den här "fredagen" är att jag inte kan få den att gå med en godispåse på skrivbordet hehe.

Igår packade jag som sagt.. inte lätt det där med att jag måste täcka mig från axlar till knän när jag lämnar turistområdet som vi ska bo i. Så alltså på Saharaturen som  vi hade tänkt att ta så måste jag vara täckt.. och där kan det bli upp till 50 grader!!!! sjukt!!!

Vi måste dricka massor med vatten o ha hög solskyddsfaktor.. kommer nog vara 40 i början =)

Sen kom jag på igår kväll att shit vi ska ju vara borta i en o en halv v. hemifrån nu så jag behöver ju hjälp med att vattna blomorna =O



Men som tur är ringde ja madde o hon ställer upp!! tack för det!!!

ja har skrivit på lappen hur många blommor vi har i varje rum så ingen försvinner.. hahahaha =) hon kommer tycka ja e stollig =D


puss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits