Fredagstårta!




Det ryktas om att det blir tårta på e.m fikat.. =) om cirkus 20 min..

Det står nämeligen en tårta i kyskåpet som väntar på att ätas upp.. ja gissar på att det är för att det är sommar o folk går på sem osv.!



Jag har shoppat lite mer BTW.. ett par svarta pirat byxpr.. tänkte att det skulle va nåt nu när vi ska åka bort i helgen kanske..
undra om man ska packa ner gumpa dojor till gokarten förresten!

Smart ställe det där gokartstället ( som vi kanske ska till) Dom har gokart o spa! jättesmart.. tjejerna går på spa o killarna åker gokart.. o båda sakerna e dyyyra hehe .. bra satsat! hehe hehe

pussss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

vad kul, tänkte oxå gå ner en sväng & se om jag hittar ngt mer! Men som du säger; rean är sämre i år,det stämmer faktiskt! Jag har ett rosévin i skafferiet, det kanske kan vara ngt som passar? =)

kramis

Postat av: Madeleine

den där tårtan ser farligt god ut! =)

2008-06-27 @ 14:54:12
URL: http://madeleine22.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack =) Vi får bestämma någon dag ni kan komma över, så ska jag baka cheesecake! Vad bra då tar jag med det! =) Förstår att den var god! =) Vi ses ikväll kram!

2008-06-27 @ 15:27:17
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits