Allt e löst!

Så nu när jag kollade ikväll så hade det första resbolaget avbokat resan som blivit fel! all kred åt dom för att dom svarade fort o bra o fixade allt!  =D ska bara ringa o kolla på mån så vår resa som gick igenom fortfarande är på =) woho .. !!!


                  

idag var vi på student!  för sara har tagit studeeeenteeen!!! fiii fan va hon e bra!!! Grattis gumman!

Det var stekhett på gräsmattan på rinman men vi hade ingen som knuffades förståss (
http://www.madeleine22.blogg.se/)
studenterna kom inte ut förren kvart över.. segisar.. hehe .. ville ni inte sluta skolan? =)

Sara var jättefin i sin klänning ( bilder kommer) o ja o honey gav henne ett halsband med en skyddsängel.

Nu e jag så trött så trött så ny ska jag nog gosa ner mig med min älskling!

puss o så ; )


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hehe, visst var det varmt! vilken tur att ingen var framme och knuffa på er =) Vad bra att det som krånglat blev avbokat! Vi hörs inför immorn! kram kram!

Postat av: Sara

det var den bästa dagen i mitt liv, ;D tack så mycket!

2008-06-08 @ 10:58:18
URL: http://saraberglund.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits