Fler bilder!

Ja! jag har numera 2 stora kärlekar här i livet =)

Resan igår tog ca 4 och en halv timme! Kanske kan bero på att pappa skulle in i varenda affär på vägen haha .. skojja lite ..men han skulle in på öb o på biltema.. Men han hittade inte vad han skulle på ÖB och biltema hittade han inte överhuvudtaget =P hahha

 


det vore väl sjutton om vi inte skulle kunna hitta med både en utskrift från eniro,vägkarta och GPS =)  



Sedan stannade vi för lite mat på resturang gyllerne måsen =)

 


Runt kl 8 kom vi fram till Koppom.. OCH BILEN =)

   

SÅ vi tog pärlan på en provtur:



och bestämde oss!!! vilken underbar leksak! =P Så vi ville inte ens ha kaffe.. för långt att åka (vi kom endå hem kvart över 1 på natten)






tänk att den är vår...!!!!





När brevid. våra båda pärlor =)   

 



sen bytte vi ett par gånger hem..! hehe

   

Pappa som var så snäll o följde med fick köra laguna mest hela vägen hem =P





puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Ja det känns ju lite säkrare med en bil ist. för motorcykel =) Johan satt igår & kolla på gamla fiina bilar på blocket, och jag lovade honom när han får ett riktigt jobb ska han få köpa en =) Snäll jag e va? =) Ser fram emot provturen! =) kram

Postat av: petrich - me gossip and fashion

hiih okej! :)

så fina bilar!

2008-07-16 @ 12:55:24
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

vsg :)

2008-07-16 @ 13:54:55
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Madeleine

hahaa, då skulle han nog bli glad =) Johan jobbar tydligen till 12:30 på lördag, blir det för sent att åka efter det? hahaha jag förstår att det inte är någras problem med omkörningarna =) bäst man passar sig när ni är ute =) hehe! kram

2008-07-16 @ 15:24:49
URL: http://madeleine22.blogg.se/
Postat av: Madeleine

hahahah, nu fattade jag det med gyllene måsen, johan fick förklara för mig! =) Ibland är det maskinstopp!

2008-07-16 @ 15:51:37
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits