tooday! Söndag



Idag vaknade jag runt kl 1.. =) ja var trött efter gårdagen.. o så hade jag ju inte riktigt sovit ut =) Ja blev väckt av min underbara älskling som hade bakat scones till frukost!
Helt underbart att vakna och gå upp o äta varma scones o aprikoskräm =) härlig start på dagen =D

Sen sa Fredrik att han ville hitta på något.. Efter ett tags funderande kom jag på att vi kunde åka till Mariefred! Där promenera vi runt lite i staden..


   

   

Sen köpte vi glass .. vi fick jätte mycket glass men min glass dog! jädra skiiit! Den vek sig på mitten och gick av i struten när ja skulle äta lite på sidan.. o ramla av ner på mig !! skiiitgriisbjörn oxå.. bjuder på den snyggaste bilden på mig ahaha

    


Jäkla skitglass!!

Sen gick vi till slottet.. ja har aldrig vart där =) det va fint! tyvärr hann vi inte se inne för dom stängde när vi kom dit.

   

   

   

   



 

Nu ska ja o älsklingen kolla på Dansar med vargar som vi lånade av madde o johan igår o moffa lösgodis!


pusss =D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits