på med gåskorna och nyfikenheten

Igår va ja riktigt duktig.. när ja kom hem gick ja ner i tvättstugan och slängde in 2 maskiner tvätt.. sen tog ja en kopp kaffe innan ja gick ut o gick!
Jag styrde kosan mot odlaren för ja tycker det är mysigt med skogskänslan.. mitt i stan =)
Det finns många fina hus där o ja gick o gick men när ja gått en halvtimme bortåt tyckte ja att det räckte.. så ja vände och gick min halvtimme hem.. min ben var ganska trötta efter den turen!
Men det var kul att se dom fina husen .. det var värt det =)





Sen när ja kom hem hade fredrik kommit hem och slängt i en ny maskin i tvättstugan som vi gick ner o hängde upp!

Efter detta erbjöd jag mig att skjutsa ner fredrik till harrys. Han skulle käka med Danne..


Det var skönt med lite alonetime =) tog en långdusch o skrubba mig o så.. sen smörjde ja in mig med den där bodylotionen som man blir lite brun av =)


Sen hämta ja baby oxå..
hihi taxi sofie vad kan ja hjälpa till med? hehe det skönt med alonetime som sagt emn mysigt när han kom hem !

Det va väl det ja han med i går..!


Idag ska ja gå 15 .. hehehe woho =) lyx!


pusss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits