läste om f.d bästa vänner..




ja läste på en blogg idag om en tjej som hade vart bästa vän med en annan tjej i 9 år och nu är dom inte det längre..

det fick mig att tänka..

haha det ja kom ihåg var de knäppa roliga sakerna..

som när det hade inhandlats något skumt i ett glas/eller plast) rör som skulle drickas för att få samma effekt som om man va onykter.. det smaka skit.. o om ja missminner mig så funka det inte hahahaha

sen var det den där gången vi drog iväg upp till norrland mitt i vintern för att hälsa på en häst.. det va låångt, vi hamna på ingenyrda vägar, kom fram 10 på kvällen och åkte kl 8-9 dagen efter igen.. hehehe

eller när vi inte lärde oss någon franska alls.. haha vi skrev bara lappar en hel lektion.. heheh det var en rolig tid.. haha Gerd gav till slut upp på oss 4 =)

och när vi åkte till göterborg mitt i natten o kom fram på morgonen.. haha vi var tvugna att stanna på vägen hem för ja ville fotas med ett vindkraftverk  haha knäppt ja vet!  =)

eller hur vi var sämst i volleyboll fast vi ändå va 2 som va sämst.. hahaha det e inte kul att vara sämst själv =)

eller resan utomlands.. hehe ja kände mig otrygg o längta hem haha.. det var min första resa.. har lärt mig att uppskatta det mer nu,. =) fast ja hatar o flyga.. men det e värt det =P




eller då nr 2..


När ja praktiskt taget bodde där.. haha inte ens i min stad.. o alla gånger man åkte hem efter en helg.. undra om man var helt körduglig?... klart ja va tror ni ja e tokig?? =D haha

eller när vi åkte till liseberg..


fast det var mycket mer kompliserat..



even tough.. I miss it!   va hände.. växte åt olika håll? ja vet inte

så e det !

 
vi får se vad livet har i beredskap åt mig!   =)) = )) = )) = ))


pusss








Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Ja, det är tråkigt hur det kan bli ibland.....kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits