ingen badminton!

Idag gick ja ju hem tidigare =) det var balsam för själen det kan ja lova =)

När ja kom hem så städade ja ur en hylla ur min garderob och plocka bort en hel kasse med kläder som ja ska se om ja saknar.. annars ryker det! hehe bra för att vara mig! ja e jättedålig på att kasta kläder men bra ganska bra på att köpa nya hehe..

min pappa brukar säga
- ja du spränger väl garderoben
= D hahaha

Sen fixade ja tvätten från igår.. vi hade jättemycket,, skönt att det e klart! Sen kom älsklingen hem och vi bestämde oss för att åka till Tuna park och kolla present åt fredde (min bror) som fyller på sön.. men det gick inte riktigt som planerat.. Fredrik köpte en blå tröja o ja köpte ett vitt linne och 3 diadem .. och ingen present!

ups!

 

Ja har redan ett sånt här linne fast brunt som ja tycker om! Fast det här kostade 49 istället för 149.. heja rean =) diademen går nog att använda till många outfiter =).. kanske inte det bruna.. får se =)



hehe.. sen åkte ja hem o bytte om .. ja o sara skulle spela badminton . men när ja va på väg ner i trapphuset så ringde sara o sa att det var stängt.. ända till 1 aug..! typiskt! ja givk ut o gick en sväng istället.. o nu sitter ja här med en smoothie igen.. hehe !

O har precis pratat med madde. Hon har fått nytt jobb..!!!! grattis grattis!!! vi kommer göra stan osäker på många luncher i höst! hehe det enda tråkiga är att vi skulle ju tillbringa min semester ihop.. o den börjar 4 aug.. tror ni inte att hon börjar då??? jo!!! hahahahahahah Men missta er inte .. ja e superglad för hennes skull..

nej nu ska ja göra något annat den sista delen som e kvar av kvällen..




Gonatt på er!

puss =)


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Haha , vad rolig du är! Men visst är det typiskt, precis som du förutspådde! Men något kul ska vi väl kunna hitta på ändå, jag jobbar ju inte alla dagar i veckan! Precis sen kan vi luncha ihop, det kommer bli så bra så! Är så glad över att jag fick jobbet ! =) kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits