hurtbulle?

Ojoj vade det spritter i bena.. =) ja fråga sara om hon ville gå o spela badminton ikväll men hon kunde inte.. attans..

ja funderar starkt på att gå ut o gå.. men ja måste ladda min mp3.. åh grisbjörn!!  det e så jobbigt för den dör ju om man inte anväder den ... o om man anväder den så dör den ju oxå efter några dagar.. =) hehe

Ikväll skall det väl städas oxå.. tråkigt..

ska kolla om det är något kul på tv sen =)

Eli stone.. nån som vet va det är?? kanske hinner med o kolla lite på det..o sen kan amn ju alltid kolla på projekt runway =)


hm undra om hennes nos e naturlig?



åh den här eftermiddagen e seg..
undra om ja ska beställa dom där skorna från gojane.com.. min favvosar.. dom med svarta remmar..

strappy gladiator heel    åh vilka snyggingar =)

ja ska vänta tills min jobbar kompis fått det hon beställt idag.. (om storlekarna inte börjar ta slut).. hehe



pussss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Tack=) okej vad duktig du e som klarar av att fixa det! =) Ja eller hur det låter bra! Är det någon film ni vill se på lördag, typ nya indiana jones? eller någon annan? De ringde från proffice idag, de skulle skicka iväg min engelska cv till amerikanen man ska jobba för! Jag lovar jag kommer få jobbet, bara för att jag inte vill ha det! hade det varit här i stan hade det varit perfekt, men sitta varje dag o åka 6 mil med nya bilen känns inte så kul! Gud vad kräsen jag är!! kram

Postat av: Evelina

Urvacker är hon iaf, med falsk eller äkta nos!:D



Ha en toppenbra dag!

2008-07-11 @ 08:24:40
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits