Grisbjörns morgon!

Hååh typiskt! imorse var det en sån där morgon när allt går fel!

Ja orkade först inte gå upp förren kvart övet 7. . Sen hitta ja inget att ha på mig, sen skulle ja ta ut mitt smyckeskrin med örhängen och hela den gick upp så allt som va på översta lagret rasa ut =/, sen skulle ja stänga blixtlåset på min väsa varpå det fastnade i plastpåsen som mina frukostmackor låg i =S.



o SÅ HAR JA OOOONT I MAGEN!




Men innan ja skulle gå så kom ja ihåg mina glasögon.. o det var varmt o soligt ute.. det kanske har vänt =D


Hoppas det blir en bra dag idag =)




pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Haha, vad irriternade! Får hoppas det vänder för dig! Såg att vi postat inläggen samtidigt nästan! =) det var lite roligt tycker jag =)kram

Postat av: Madeleine

haha, ja minst sagt orginell, de sa att den setat sen de byggde skiten! =) herregud där höll du på & skrämma mig igen, att ni blivit pingstvänner! men absolut jag följer gärna med dit! Ja, Johan jobbar till 12.30, så då kan vi ju försöka åka direkt? Kram

2008-07-03 @ 08:53:12
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits