Goood mooorgon



Hej hur är läget med er idag? just nu spelar dom rockstar med nickelback på radion! weei mitt humör höjs lite =)

I dag blir det en härlig dag! .. Om cirkus en  o en halvtimme ska ja träffa älsklingen och hans jobbarkompisar.. vi ska käka lunch på time out.. ja ..jag vet dom har lite stolliga ställen för sig att käka på hehe.. sist va det ju resturangen i köping som dom i "en annan del av köping" käkade på.. tydligen ett riktigt kyffe.. nehe? vahade ni väntat er hahahahah =D

Med det är trevligt att ja får följa med.. ska bli trevligt att prata lite med fredriks jobbar kompisar!


Sen är det ju fredag o ja ser i min kristallkula att någon form av godsaker is heading my way!.. choklad maybe baby! =P

O ikväll skall ja o honeybjörn o madde o johan gå ut o äta! Vi har föreslagit Grappa men madde e så dålig på att svara på mina sms SKÄRPNING =P hhahahaha

Efter detta skall vi gå på bio.. ska bli mysigt tycker ja.. även om ja fick hämta fredrik från bion kl 00.00 igårnatt o inte somnade förren runt 2.. hehe ja o fredrik kommer sitta med huvudena ihop o sova.. madde du får peta till oss om nån snarkar ; ) hahaha !

så ja har en trevlig dag frömför mig..!


pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hahah, ja det ska jag göra =) Sorry vi var borta hela kvällen igår, kollade inte mobilen alls... =) Dåligt av mig! Vi ses ikväll! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits