Glamour

Heheh varför känner jag mig lite glamourös när ja går med en kasse hämtmat igenom stan?!

JO ja hade velat lite idag.. ja ville ha pasta från pasta huset men ja orkade inte ta ut pengar.. trodde att dom äntligen hade börjat ta kort på pastahuset MEN ja misstog mig..


bestämde mig dock för att ta ut pengar för ja tyckte ja va värd att få lite pasta.. har vart sugen på det länge nu!

i när ja gick tillbaka o hörde hur mina klackar eka mellan husen kände ja mig ganska glamourös med kassen i handen.
haha det kändes lite hämta mat ifrån mitt stressiga jobb i New York- glamouröst!

Kan någon bara erbjuda mig ett jobb med dubbel lön så ja alltid kan käka ute?! =D

ja skulle kunna jobba som skribent på en modetidning.. inga problem.. N.Y? SHORE! ja tar med mig älskligen..volvo kanske finns i N.Y oxå ; ))

hehe I wish!

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Ja det kan vi göra, jag tror inte att vi ska göra något speciellt då!Vi har inte kollat bensinen, återkommer om det =) Det var snygg färg på bilen! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits