Firebird!

åh kolla ind en här!!!













AND I´M IN LOOVE!

den här vill ja ha.. problemet?! den finns i helsingborg.. undra om ja skulle få min pappa att åka med dit ner.. det tar ju 5-6 timmar att åka..enkel resa..!

Ifall någon undrar hur detta kommer sig så är det faktiskt så:

ja känner att min motorcykel ( min fina älskling) är för tung för mig.. o ja tycker ja hör för mycket olyckor med motorcyklar o känner då att ja inte skulle känna mig säker med min ögonsten i trafiken då ja inte har full kontroll! Det har löst sig så bra att min käre far som ändå åkt med den i 2 år för den är nästan lika pigg som hans men mycket billigare att försäkra antagligen vill köpa den av mig för det ja gav för den! tada! hehe

in case nån undra! swinglish!


Puussssss










Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahaha, var det inte en Saab ni skulle ha? =)

2008-07-14 @ 23:16:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits