E.m

nu är det nästan fredag =) härligt! O imorgon åker vi ju till Norrtälje för att kolla på bilar koppla av! Det ska bli mysigt..

idag när ja kom kom hem prova ja mina kläder från ellos.. dom va jättefina o bra.. kjolan var dock lite för stor.. så den får ja väl ge bort till nån trevlig typ =) 

Sen tog ja en snabb kopp kaffe o gick sedan hem till Antonia.. Ja skulle hämta upp henne för vi skulle gå en sväng..!
Hon bor ju bara 5 min ( om ens det) härifrån! vi borde utnyttja det mer =) =) =)

EN bra bild på mig o Antonia :



Vi hade iallefall en riktigt trevlig promenad o bestämde oss för att vi borde gå oftare o ses oftare =)

nu ska ja vällan packa lite för helgen.. ska kolla vad det blir för väder..!
yes det verkar bli sol =) ja ska packa ner ett av mina nya linnen.. =))))




pusss


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

ja det vore trevligt! =) Hoppas ni får det bra i norrtälje, själv ska vi & fira mormor immorn =) kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits