Dansar med vargar

Igår kollade ju ja o honey på Dansar med vargar av och med Kevin Costner..! jag tycker att han är en jättebra skådis!



Filmen hann vi tyvärr inte se klart.. för kl 20 över 12 sa fredrik att
- nu går iallfall ja och lägger mig!

o ja ville ju inte sitta uppe själv heller hehe.. fast vi tyckte den var jättebra hittils !! ja längtar tills vi ska se klart ikväll!




Filmen är otroligt bra o välgjord.. ja rekomenderar den verkligen !

     Om någon undrar så handlar den om Indianer och vita under imbördeskriget !


Ja blir så facinerad.. ja ska läsa på mer om indianer.. gjorde faktiskt ett arbete om dom när jag gick i gymnasiet!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hoppas du tyckte den var värd att se! Orkar ni kolla på de andra filmerna? =) De är verkligen värda att se!

2008-07-08 @ 21:45:51
Postat av: Madeleine

Det var jag som skrev =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits