Bröllopsdagsfirande

Igår kväll åkte vi ut till kjula för att fira mamma o pappa. Dom firade bröllopsdag! Mamma provar sin bröllopsklänning varje år .. se själva =) :

  

Först badade vi lite.. snygga pjuks va? =P



Sen bestämdes att vi skulle åka och käka pizza! =) hehe vilken bröllopsdagsmat! gott var det!
 

Efter detta så skulle jag äntligen få prova äventyrsgolfen vid first hotell.. tydligen har den funnits sen 2002.. det är ju helt sjukt ju.. hahah känns inte som det var såå länge sen dom byggde den!


Hela mamma var rosa.. o självklart toppade hon detta med en rosa boll! =D =D




För mig gick det sådär skulle man kunna säga.. näst sist hehe



Fredrik vann!! grattis auu



O pappa kom 2:a!!



pics:

Segerbilder?? ; )




     
   
   


Det var jättetrevligt! av nån anledning så tyckte jag att det var jättepinsamt o spela minigolf när ja var mindre o mina försäldrar ville alltid spela ! men ja har nog kommit över dom stoligheterna .. eftersom jag tyckte det var jättekul igår =)



pusss



Kommentarer:
Postat av: Cattis

Hehe förr har jag alltid tyckt att det va pinsamt.. Det gör man ju som liten.. eller yngre lol

Men som du säger man växer upp lite.. och skiter i vad andra tycker och tänker om en.. Speciellt folk man inte ens känner, vad spelar deras åsikter för roll egentlligen.. Synd att inte alla tänker så :s

Postat av: Fredrik

Hej Auu! =) Jag sitter på jobbet och har jour och läser din blogg. Mysigt att titta på bilder från igår, de va jätteroligt! Kommer hem till dig snart! Pusss

2008-07-30 @ 17:12:56
Postat av: Madeleine

Mysigt ni verkar ha haft! =) Okej då ska prova det vid tillfälle =) Tur att du hajar lite bättre än vad jag gör =) kram

2008-07-30 @ 21:49:20
URL: http://madeleine22.blogg.se/
Postat av: Turid

Hej!



Tack för tipset! Då kanske man skulle tävla då:-) Såg skönt ut med poolen på bilden ovan. En sån skulle man ha!

2008-07-31 @ 08:44:48
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Turid

Förresten, såg att vi båda två har skrivit om en resa till Tunisien, där vi båda har besökt samma ställen. Starwars-byn etc. Lite kul:-)

2008-07-31 @ 08:55:29
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits