åh nej!

hehe

idag e det mer än någonsin här hehe.. men just nu verkar det vara en lugn stund! o det är väl dumt o klaga för då får vi inte sem när vi vill nästa¨år =)

men tror ni inte ja min klant hat glömt flera saker idag,.. ? hehe

som tex kamera sladden och min nycklar.. =) min nyklar ligger i kjula.. o jafår åka renault o hämta dom för fredrik har firebirden.. grisbjörn oxå!

vi höll på hela söndagen o fixade o donade med den så nu e hela bilen skinande! o ni som har sett den innan.. huven e som ny! inte matt alls.. bara blank o fin ! hihi ja ska lägga ut bilder hemma!


o kanske en dagens outfit o så =)


åskar det idag? nån som vet? min radio dog men ja lyckades återuppliva den!

pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Vad bra att det gick att polera upp den =) det blev säkert jättebra! =)kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits