Tillbaka i gamla vanor..

hehe det är svårt att komma in i alla gamla vanor igen efter en resa.. det känns nästan som att det här är det dom är på låns och när vi var på sem så var det vårt vanliga liv..! =D

det hade ju vart trevligt.. men nu är det ju inte så! =(

Igår var min första arbetsdag.. ja har det inte lika bra som somliga ( host.. madeleine.. hrmm.. ) =) heheh

och det måste väl ha vart rekordkallt för den här vintern..? -8 .. iallfall rekord hos oss.. för visst har ni bara haft en massa regn medans vi var borta..

imorse hade jag på mig mina rosa öronmuffar.. min jobbar kompis skrattade åt mig och sa ..
-vet du att jag hade sånna där när jag var liten??? hon e ca 40..

hehe ja .. jag med !! men det gör inget för dom här har jag köpt i THAILAND!!!

appropå thailand.. vill någon vänlig själ ge mig.. eller vänta oss 4( ja o mitt underbara ressällskap) nya biljetter till thailand.. ni kan strunta i returbiljetten =P

för dom på bingolotto ville inte ge bort nåt hus i Thailand till mig inte!.. men men man kunde ju drömma.. hehe


Imorgon är det nyår!

härligt.. jag ser verkligen fram emot det.. jag tror jag börjar bli lite gammal för vi ska ha madde o johan på middag o spel o umgås.. inget party party direkt o ja e såå nöjd med det =)

det blir 3 rätters minsann iallfall.. det är ju trots allt nyår.. fredrik ska laga förrätt och varmrätt och själv står jag självklart för desserten..

jag kan bara inte avslöja vad det blir här riktigt.. för det är en överaskning och madde o johan jag vet att ni läser här =P
VÄLKOMNA IMORGON! =D

vid 12 slaget tänkte vi gå ner på stan o fira in det nya året.. 2009.. har fått en försmak på att skriva 2009 på jobbet.. känns lika konstigt som varje år så det är väl som vanligt !!

Gonatt o sov gott! njut av ledigheten ni som är lediga imorgon.. för det ska jag göra =)


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Ja eller hur en enkel biljett tillbaka tack! =) Det skulle inte vara helt fel! Vi ser fram emot ikvall det ska bli jattetrevligt! Lyxigt med 3 rätters! =) Vi ses kram

2008-12-31 @ 09:06:59
Postat av: mamma muuuuuuuuuuuuuu

Gott nytt år till er pussgurkor från mamma och pappa och razmus och fredde muuuuuuuuuuuuuuuuuu

2009-01-01 @ 12:43:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits