Thailand shoppingen =)

till mig själv.. köpte även massa julklappar!

väskorna :

Juicy couture, aftonväska och Louis Vuitton-strandväska


Jeans: Dolce & Gabbana, Disel, True religion och 2 dvb Victoria Beckham


5 Stycken strandklänningar, Helt underbara =)



Dessa t-shirtar (lacoste) blev jag kär i.. så jag köpte en rosa,en svart,en brun och en grå!


mer t-shirtar: En guess och en hello kitty


en till t-shirt.. supercool.. det är "hål i ryggen"  hela vägen


Ett lacoste linne!


En svart klänning


En grön klänning


3 långärmade tröjor. en blå/svart randig en svart och en svart med detaljer


En skiitsnygg bikini och en rosa skarfs i thai silk


Le shoes =)!!!! Ett par puma, 2 par svarta pumps, Vita sandaletter, Röda skitroliga skor och mina älskade rosa foppisar!!
jag hade foppisarna på mig nästan hela resan ..!! dom var helt underbara.. jag som sagt att jag aldrig skall köpa några för dom är så fula.. hehe tjiii fick jag =)





















en massa småplock,2 rouge, nagellack,armban,hårgrejor o klocka och rosa öronmuffar hehe





det var väl det mesta,, har säkert glömt något =)

nu ska jag börja knåpa på bilder och sånt från resan! nu när vår miniresa blev inställd så fick jag massor med tid!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

tusen tack för de fina väskorna som jag fick på juldagen kram från mamma mu

2008-12-27 @ 10:32:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits