thaaaiiland!

Det känns helt sjukt att vi åker på söndag! kan ni fatta.. resan vi har planerat och sparat till i ett år =)

Igår efter jobbet kom fredrik o hämtade mig.. vi skulle handla mat och även resgrejor.. jag skulle ha en mysdress att åka i.. jag kommer nu alltså åka i en svart mjukisdress.. super mysig. fredrik köpte ett par mjukisbyxor!

Sen köpte jag väärldens fiinaste resväska!! en rosväska =)

 

När vi var klara lämnade jag av fredrik hos hans kompisar och fortsatte hemmåt.. när jag packade upp maten kändes det som att vi aldrig hade haft så mycket mat som nu.. knasigt eftesom vi ska vara borta..

Men det är ju till imorgon och så =)

Vi ska ha mamma,pappa,razmus, mormor och ulla på middag!
Ja ska göra efter rätt hehe =)  en som redan måste göras ikväll.. kan ni gissa då?

Idag har jag shoppat pocket böcker.. bra pris på kulturbutiken 40 st för alla pocketar och dom har mycket.. även dom som e nya!

Sen shoppade jag en Thailands resebok! Jag tog den som var bäst med bilder i och så =) hehe
[image-upload-281-745180.jpg]


snart är det sommar för mig =P

ja längtar =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits