Shoppinghysteri!!!

Helt galet! ellos har rea.. allt på catalog mail outlet är det halva priset på..o det är redan världens billigaste priser!!!!

Detta har jag beställt och pris:

 topp brun 47:50 :-    3 pack långt linne 22:50 :-


 Linnen 2 pack 32:50 :-   Lång topp 25:-


tajt topp med stora ärmar 47:-  tunika 30:-


 tunika 37:50 : -  Leggings med blixtlås 37:50 :-


 vit väst 25:-   Baddräkt 47:50 :-


 Skarfs 22:50 :-     klänning i babyrosa 12:50 :-


hahaha snacka om shoppingyra =)

jag beställde med express och skulle tidigast kunna hämta paketet efter 17:00 på fre.. så jag hoppas verkligen att jag kan det =) för då ska jag ta med mig baddräkten till thailand =)


så nu kan ni gå in o plundra =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits