kollar o fixar o trixar..

sofies automatiska resebyrå sover ALDRIG! =D


hahaha.. ja håller på o kollar flyg o hotell o sevärdheter i Kuala Lumpur.. ja o honey har bestämt oss för att det är en once in a life time chance !!!!

ja menar hur ofta bara hamnar man i Kuala Lumpur? =)

hehe


så vi ska sova 2 nätter ( inkl. den natten vi kommer) och spendera en heldag i Malaysias huvud stad!! strosa runt, ha det bra, kolla på sevärdheter och äta en god middag =)

Madde o Johan åker tyvärr vidare till krabi redan efter en natt så dom sammanstrålar vi med den 10 igen front_imagenär vi anländer till Krabi!


Nu försöker ja skriva så tyst så möjligt på tangenterna men tycker ändå att jag låter som en elefant!! Honey ligger o sussar precis brevid mig i sängen.. han ska upp tidigt imorgon.. visserligen jag oxå men inte lika tidigt.. och jag är en nattuggla! har alltid varit.. verkligen ingen morgonmänniska! mest effektiv på natten !!! =P

I alla fall.. KL!

E ni avis?

Skulle jag vara =P


haha


oj nu muttrar fredrik åt mig! hörs imorgon ; )

gonatt

Kommentarer:
Postat av: mamma mu

Ha Ha!!! Jag vet att du är en nattuggla.Tänk när du hade ditt sovrum hemma på övervåningen,och vi skulle sova då kunde ,man höra dig hur du skulle möblera om mitt i natten.Alla möbler drog du ju omkring med.Ack !!! stackars föräldrar.

2008-12-03 @ 17:42:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits