Ingenting är omöjligt..

FÖR DEN SOM ÄR POSSITIV hörde jag idag.. =)

hehe som det ser ut i dagsläget så kommer vi inte landa på bangkoks flygplats nästa mån..  idag står det på aftonbladet att dom måste ha minst en v för att kolla alla system när väl occupationen är över..

Så jag ringde Air China här i sverige o fråga .. hon sa ring på eftermiddagen.. sen ringde madde en timme senare o då sa hon ring i morgon. då höll jag på o gå i taket..

madde sa att sådär kommer dom hålla på.. ring imorgon,, ring imorgon osv..

Men vi smarta älskling kom på världens bästa idé.. fråga hur dom gör idag!

så jag ringde, hon sa ring imorgon ja sa ok men hur gör ni idag?
- idag flyger vi folk till Hong Kong, Kuala Lumpur och singapore.. svarade hon.

ok det är ju br i allafall.. dom ställer inte in! =)

Madde o johan blev även dom lugnare när dom hörde det..=)


Frågan är bara hur vi gör sen.. ska vi boka flyg själva från kuala lumpur eller singapore eller gör dom det .. o vem står för kostnaden.. o kommer vi sova över där..


det bästa i det här är att det är så krångligt att jag hinner inte vara nervös för själva flygningen.. jag är mer nervös för hur vi ska ta oss dit vi ska haha.. =)



sofies automatiska resebyrå vad kan jag hjälpa till med som sagt.. hahaha


p.s kanske ska börja kalla den här kategorin resor, MARDRÖMMAR och genomförande ??? hehe

=)

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hahah, ja vi kan starta egen resebyrå, känns som man är en! =) Vilken soppa! Men då behöver vi förhoppningsvis inte oroa oss för att det blir inställt eftersom de flyger folk till andra destinationer i dagsläget! Kram

2008-12-01 @ 13:29:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits