igår kväll!

igår hade ja o honey en mysig kväll!

när vi kom hem var vi bjudna på fika hos johan.. han har flyttat så vi var ute och kollade hur han bodde!!! =)
ute i buschen =P

vi hade med oss lussebullar och johan hade ett paket till mig sen jag fyllde.. !! =) bubbel! härligt!!! tackar =)

Sen när vi kom hem moffade vi godis.. vi hade stannat på väg hem från uppsala för att shoppa lite.. vi hade ostbågar,chips, lösviktsgodis OCH EN CHOKLADTOMTE!!!

hahah det var jag som ville köpa en tomte fast fredrik tyckte jag var lite stollig hahahah jag köka nog bara huvudet på den oxå.. hehe så den finns där till nästa helg =D

vi kollade på hälsoresan .. o ja o stig helmer var liiiikadana på ansiktsmaskerna
=P




hahaha



varför är söndagarna så mysiga så att aldrig vill att de ska ta slut?

=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits