Goning To Kuala Lumpur!

=)

nu har jag fixat med Air China så vi kommer att åka till Kuala Lumpur istället! =) Coolt..vi ska kolla upp möjligheten att åka vara kvar ett extra dygn där så man kan se Malaysia lite =) känns som man inte riktigt kommer åka till malaysia igen så det gäller att passa på tycker jag =)


får se om jag får med mig mina fellow resenärer !!! Ja vill jag vill!! madde verkade lite intresserad iallfall =)

jag vill se petronas towers... :

Petronas Towers

Det är en av världens högsta byggnader.. högre än empire stats building =)



coolt va ?!

Hoppas min övertalningsförmåga är på topp ; )

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Vi kan ju se vad det kostar, vi måste ju ha ett hotell för natten, då kan vi ju gå ut och käka om det är ngt öppet så sent, sen gick planet vid 12 tiden, går man upp tidigt så kankse man hinner iväg och se ngt! Hoppas jag har fåt biljetterna på jobmailen immorn!

Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits