godbitar!

hej!

oj va min statistik har sjunkit.. =) kanske inte konstigt när ja inte har vart speciellt aktiv.. men det har ju sina naturliga orsaker,,!  ja har hektiska dagar nu med.. jag har firat julen i norrtälje och är idag hemma.. en dag.. vi ska fira med min familj snart och sen imorgon bitti bär det av på en mini resa till fredriks släktingar..!

men jag ska ge er lite godbitar från thailand =) så lovar jag att uppdatera och göra ena ordenliga superinlägg med text och bilder så fort jag får tid.. borde bli i nästa v mån eller tis =)

här nedan:

Jag och älskligen framför kungen palats i kuala lumpur



jag och fredrik framför Petronas Towers i Kuala Lumpur.. sjukt häftiga! =)


Vi på Chicken Island, Ao nang, krabi Thailand.. paradiset på jorden!!!!!!


jag och madde i vattnet på chicken Island


På Poda Island


uppe vid tigercave-templet.. efter 1300 trappsteg i 30 graders värme.. puh!


 som ni ser har vi haft det super =) och bestämt oss långt innan vi åkte hem.. vi åker tillbaka till Ao nang nästa år! =)

kramar

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits