yesterday!

hej,,

ja jag vet att jag har vart dålig på att skriva.. !

anyways:

igår var en mysig dag.. älsklingen ringde mig vid halv 11 som bestämt så ja skulle komma upp =) ja skulle ju åka med pizza till honom på lunchen vid 12..! sagt o gjort.. riktigt mysigt... vädret ville visa upp sig från sin bästa sida o vi hade väldigt soligt!

efter detta åkte ja o handlade..usch,... det där med att handla på Lidl själv är inte speciellt kul.. MEN varför måste kassörerna och kasslörskorna vara så muppiga??  om ja är där själv och ska handla 2 kassar mat så kanske inte kassörskan ska försöka slå in maten i rekord fart och knuffa undan dom varor hon redan slagit in..! när det inte finns något rullband kanske hon bored ta det lite easy piece i stället???!!!alltså hallå tror du ja kan packa snabbare bara för att du går på nåt??  gaaahhh ja blir tokig! ja säger bara tacka vet aj självscanningen på ica! THHHHHAAAANK UU!

snart ska jag träffa Antonia! vi ska ut o promenera lite i det fina vädret.. ja lite molning är ju tyvärr fint väder now theese days! tänk att hösten kom i början av aug iår.. f*cking unbeliveble! =D



Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hhehe! vad rolig du är! och johan och jag som står och svär åt de som inte har tagit kundvagn och inte packar ner sina varor i vagnen först, då är det bara att ösa ned grejjorna, sen packar man i påsarna vid blå bänkarna! =) Men jag håller med det är ett lite muppigt system jag går aldrig dit själv och handlar! och anledningen till att de scannar alla varor så snabbt är för att de måste ligga på X antal varor i timmen, så det får ett bra snitt, annars får de väl kicken! Skit lidl! =)kram =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits