söndags!

Söndagen denna vecka var en hääärlig dag! Den började med att ja o honeybear gick upp käka frukost och tog firebirden till veterandagen på Ekeby som sagt!

bilder:

   
 

jag o mammas viva!



Efter detta åkte ja hem för att sen ganska direkt åka och hämta upp madde..

vi skulle ju på inspelningen av Singin Bee =D
 
Det var ett asbra program! massa bra låtar.. o vad är oddsen att de har med min favoritlåt Inatt Inatt.. i just det programmet vi e o kollar på?
hehe


Ja måste säga att ja tar tillbaka det jag sagt tidigare.. att ja inte gillar Hanna HEdlund..hon verkade faktiskt jättegullig!!



Ja e ganska stolt över att ja körde till sthlm .. in i stan osv.. ja hade skrivit ner en liten vägbeskirvning och så hade vi maddes gps med oss.. men den ville att vi skulle svänga av essingeleden alldeles för tidigt men då hade vi ju min vägbeskrivning som tur var.. vi borde ha fattat då att det var något lurt med gps:en .. men icke =)

Iallafall.. inspelningen tar slut.. dock senare än tänkt o madde o jag skyndar till bilen.. väl framme konstaterar vi nöjt att vi sluppit böter och sätter oss i bilen för att påbörja vägen hem..

När vi kommit en bit säger gps:en om 100 m sväng höger.. o sen då efter 100 m säger den sväng höger varpå jag självklart svänger åt höger..
Det skall tilläggas att kl e ca halv 11 på kvällen och det är mörkt o ja hittar inte..
anyways.. när vi svänger in på vägen som gps:en rekomenderade så ser jag att pilarnar på marken pekar mot bilen och inte från.. SHITTTT ja e påväg åt fel håll på en väg!!! aaaahh ja svänger in på första bästa höger.. varpå vi några 100 m fram ser bil-ljus MOT oss på vägen.. aaaaahhh fel håll igen.. jag gör en rallysväng och vi kommer på rätt köl ...!!!!

Madde garvar som en tokig o jag kan inte göra annat än att instämma.. hahahahahaha shit va det hade kunnat sluta illa..!!!
men nu gick det ju bra o strax därefter stängde vi av gps:en hehehe..

sen stannade vi vid kungen kurva för ett mcdonalds mål.. ja va hungrig .. hade inte ätit sen frukost förutom en korv med bröd mitt på dan..



hahaha ja det var en händelserik dag det =P

pussss


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Ja herregud vilken upplevelse, ska försöka hinna skriva om det immorn! =) men kul hade vi! kram Snygga bilar

Postat av: Rebecca

Fina bilder tjejen!

2008-08-26 @ 12:25:17
URL: http://willarp.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits