söndag 31/8

Haej o hallå! =)

idag vaknade jag och min älskling runt 12.. segisar som vi är =) innan vi hade kommit upp hade vi bestämt att vi skulle åka till lager 157 som den nya outleten i hälleforsnäs heter..

vi kom fram ca halv 2 o hade sån tur att vi hamna rätt på trots att vi inte visste vart det låg eller vad det hette.. =)

Vi tycker den outleten var sådär.. Vingåker är bättre!

ja shoppade ett par grå leggings, ett lila linne och en svart sjal... o 5 par strumpor då förståss men det räknas nästan inte =)



eftersom vi var lite besvikna så styrde vi kosan till vingåker istället =)

där hittade jag ett par miss 60 jeans ( som ja alltid letat efter men aldrig hittat i min storlek där) för 100 KRONOR!!
helt sjukt! dom hade lagerrensning =) det tycker vi om!



OCH inte nog med det! nästan direkt när ja kom in där så hittade ja den! VÄSKAN med stort V! =)
HElt underbart fin.. !!!
brun är den!



detta är en del va det  ja shoppade igår:

 

trevlig shopping helg alltså!


pussss


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

haha vilket sammanträffande, vi åkte med m&p vid 11 tiden så vi var nog där tills 12 någongång, blev faktiskt lite besviken, men som sagt det skuolle ju snart öppna en inredningsbutik!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits