shoppat!

idag på lunchen ville jag ju gå i affärer,, ja trodde inte ja skulle hitta nåt som vanligt när man letar..

men jag gjorde en klassisk tjejgrej:

Jag gick först till h&M provade en grå kofta ( liknande som min svarta) och en fin skarfs..

sen gick jag runt i 3 affärer till innan jag gick tillbaka till h&m och köpte den grå koftan men dock en annan skarfs..
 


hahahaha ..

varför gör vi tjejer såhär? killar går in i en affär och ser dom nåt dom gillar så köper dom det!
tänk va mycket tid jag hade haft kvar på luchen om jag bara köpt det jag ville från början..
å andra sidan hittade jag ju en fantastisk skarf andra ggn =D


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

haha, ja det är faktiskt så, men man måste ju kolla runt det kan ju finnas bättre och billigare på andra ställen! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits