seeegt

jaaa.. det här är första gången ja hinner idag,.. shit alltså säger ja bara =P


anyways!




 
 


Igår var Ja o honey o Madde o johan som bestämt ute o after workade lite =) i regnet hahaha!
vi hann knappt sätta oss på nybron innan det började ösa ner ute!   hehe

Ja unna mig drinkar som ja tänkt =) först en Cosmopolitan som var väldigt dyr för den mangd man fick.. vi prata om det.. visst det är lika mycket alkohol i men ändå så är det konstigt att det inte är någon skillnade på drinkar i high boll glas o coctail glas. aja! 

ja gillade cosmo.. den samkade väldigt friskt och lite lime!

Efter den var ja tvungen att prova en till =) ja skulle ha en mojito hade ja tänkt .. *gnuggar händer* hihih.. MEN 
tror ni dom hade någon mynta då?  =(( nej.. surt.. så det blev en Sex on the beach istället!

Den var oxå god! Men bartendern gjorde knappast en 4 ( det var ju bara torsdag ; ) ) som ja bad om.. typ en 3 max.. 

tycker sånt är så dåligt! så ja rekomenderar verkligen inte att drick drinkar där!
har även hört att Centro ska ha goda mojitos! kanske ska prova en där! 


Sen började det åska oxå! o ja som e rädd för åskan tyckte det var ganska obehagligt att sitta där ute när det blixtra o dundra.. det slog ner typ precis brevid oss.. så man såg rött i stället för vitt sken! hujeda mig =)











puss


 

Kommentarer:
Postat av: mamma mu

Stackars dig som är rädd för åskan det är jag oxå kanske jag har påverkat dig som barn Kramiz mamma mu

2008-08-01 @ 23:13:22
Postat av: Madeleine

Tack för trevligt sällskap! om du kollar min blogg ser du att jag har lyckats länka till din! =D Stolt! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits