ny dag!

hej!

idag har jag tänkt att aj ska vara duktig o städa o så.. fredrik e galen på att våra graderober e smockfulla!!! så ja ska rensa lite tänkte ja.. ja menar en del saker kan vi nog ha i kartonger på vinden.. eller ge bort eller nåt.. ja menar vad ska vi med en massa  underlakan till en 120 cm säng till? o sen tror ja det kanske finns 40 par jeans som tillhör mig i vår sovrumsgarderob.. skall oxå gås igenom! =)

just nu sitter ja här i fredriks mysiga huvtröja.. hehe passar på när han e på jobbet =P nej ja skojja bara,, ja skicka faktiskt ett mail till honom nyss med den här bilden =P



snygg haka sofie!!!!! hahahaha =)

aja.. igår va vi i kjula igen! älsklingen fixade med firebirden och ja fick stryk av tvspelet på mariokart! banankuppen är svår =) hahah get a life.! nej men jag gillar faktiskt att spela tv spel!

sen plockade jag med mig en halv påse päron hem.. dom ska jag nog göra paj av! kanske inte i dag men kanske på typ fredag..! tror fredrik skulle gilla att komma hem till en nybakad paj o kaffe.. shit vilken hemmafru jag är när jag har semester! =)

Men ja gillar ju o överaska.. så vi får hoppas att han inte läser det här idag! =)

hahaha

nej ni... garderoben var  det!

pussss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits