lördag!

I lördags vaknade jag med lite huvudvärk.. nån som är förvånad efter dom sista bilderna i mitt förra inlägg??? hahahaha
anyways! efter frukosten var det ganska bra igen.. då hoppade vi 4 in i bilen o styrde kosan mot IKEA.. vi shoppade vår nya säng!!



efter detta så skulle vi få plats med dom här stora paketen och Calle o Danne i bilen .. hahah ni kan tänka er att dom satt som packade sillar!

men hem kom vi iallafall o bärhjälp fick vi!

sen käkade vi hos oss:

 

efter detta gick vi till Basti.. han hade sina kompisar från Ludvika på besök.. även om jag varken tog nån bild på mig eller dom haha



haha det här är som mormors frukostklubben Furklövern.. här har vi LÖRDAGSKLUBBEN FYRKLÖVERN! =D


vi hade en trevligt lördagkväll!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

TAck, det gick jättebra idag, största delen av dagen gick till att leta dator, för de hade inte fixat någon! Men det blir nog kanoners! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits