Ja går o fiskar uuuuuuuu... =)


I lördags kväll åkte jag o min älskling ner till mamma o pappas båt som ligger i Björsund.. =D vi hade bestämt oss för att fiska!

det var en jättefin kväll o men vi fick inte mycket fisk..ja fick en mört som vi inte kunde kasta i igen för den blev för skadad.. =( fredrik döpte den till hugo o sa att nu skulle hugos vänner få simma hem till hugos mamma o säga att han bara försvann o att dom inte vet va som hände.. 
usch ja kände mig hemsk.. som världens fiskmördare =S ussshh ja tror inte ja e nån bra fiskare hahaha

 




Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Jag vet hur det känns! Jag kunde inte ens sticka på masken på kroken! Stackars djur & ännu värre för fiskarna, som ska få en krok i käften =) kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits