Godagens!

idag är det en snorig person som skriver.. jävla skit!!! ja hatar förkylningar även om det är i slutskedet nu!.. ja va hos frissan idag o kände mig ganska däppt i däsan!!!! =(

igår hade vi som sagt madde o johan här! very trevligt =)

vi spelade Geni.. heheh vi har så kul när vi spelar det! =)) Madde sa roliga saker o ja tänkte läs korten åt mig själv hahah =)

bla.. sa madde som ja skrev igår att capprissosa var döpt efter ett berg.. o på frågan vem var följeslagare till apan ( vad han nu hette. tarzans apa!) svarade hon Homo Sapiens.. jaaa.. inte helt fel.. men Tarzan hade kanske varit lite mer korrekt! =)

sen tittade vi på Achmed the dead terrorist på youtube.. Den e rolig den!

   
 

hehe Fredrik fick en skrattattack när madde skulle svara på pizzan




ja fick det här fina lövet av madde! =) e du avis mamma?



hehe

pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

tack vi hade jättrevligt, snodde bilderna =) det får vi göra om! fast jag tror jag ska hålla tyst i fortsättningen! =) kram

Postat av: mamma mu

Hej snoris! fint löv du fick av madde.jag är bara lite avis för jag har ju börjat själv kramiz

2008-08-08 @ 11:11:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits