Smartfötter till hyresvärdar =S

Hej.

ja blir så trött.. jag har satt upp lappar på alla dörrar i mitt hus igår att vi har dom där djuren i garderoben. o bett  alla kolla sina garderober så att vi inte får tillbaka dom nu är vi verkligen gör ett häst jobb med att städa o så.. O tror ni inte våran mupp till fastighetsskötare går o river ner dom nu på eftermiddan?! fredrik hade sett henne.. suck..så jag tänkte ok.. a men då får jag väl fortsätta att sätt upp lappa då! som tur är är min jobbarkompis åsa så smart. Hon sa:
-varför lägger du inte lappar i brevlådan?
ja varför inte ? haha =)) =)) smart va!!! o jag har skrivit med tel nr till anticimex oxå. lurifax hehe


Så va hände igår då?

jo jag tvätta o tvätta o tvätta o tvätta !!!!!!

Men däremellan hann vi åka till ica maxi o köpa 2 torkställningar. bra att ha även i framtiden! Åka till mormor o lägga fredriks kostymer i karantän i mormors frysbox haha. Men ska alltså lägga allt som man inte kan tvätta i 60 grader i frysen i 2 dygn. Fatta alla mina väskor suck.. senare projekt! dom ska ut på balkongen o sen in en o en i frysen.. kommer ta en mån haha!

Trots alla min hahah känns det lite som man kämpar för att hålla huvet över vattnet nu. Konstig känsla att sitta rastlös på jobbet när man egentligen bara vill hem o tvätta!

Tur att ja har Fredrik! o tur att jag får åka till paris o vila upp mig nästa vecka =)

Sen är det ganska kul att vi ska ha tjej kväll hos mig på lördag!!! weeiii!! ja ska ta med karaoke skivor hemifrån mamma o pappa idag ( ja jag ska tvätta igen )! dom har massor.. =)


Jag hann faktiskt med att gå på min andra linedance avslutning oxå! det va kul! skönt avbrott! ja måste säga att jag tycker att zjozzyz funk e rikigt rolig.. den o Rama lama din dång är min favoriter just nu .. haha all utom madde måste fundera vad fasiken det är =P

ja hitta roliga historer idag på en sida som hette tjuvlyssnat.se  tror ja det var! Där är det folk som har hört andra säga det här på stan eller affären eller lite varstans!

kolla nedan:

Underligt hur de alla bara verkade gå över hennes huvud

Pizzeria, Stockholm

Två tjejer ~14 sitter vid ett bord och äter.
Tjej 1: Asså, jag och Stefan, vi typ ba...
Tjej 2: Vad?
Tjej 1: Asså när han kom hit, vi typ...
Tjej 2: Men hallå? Vadå?
Tjej 1: Nä, det var inget.
Tjej 2: Meen! Har man sagt A får man säga B.
Tjej 1: Va? Jag har inte sagt nått A! Asså... vadå?
Tjej 2: Men det var en metafor.
Tjej 1: Jaha.... va?
Tjej 2: En metafor! Vet du inte vad en metafor är?
Tjej 1 (ivrigt): Jo, just ja!
Tjej 1 Kollar ut genom fönstret.
Tjej 1: Vart då?
Tjej 2: Du vet inte vad en metafor är va?
Tjej 1: Joo... typ som en virvelvind!


Hon var antagligen född i 8:e månaden

Busshållplats, Lund

Två tjejer ~16 sitter och väntar på bussen.
Tjej 1: Jag har tänkt berätta en grej för dej ganska länge nu...
Tjej 2: Öh, okej. Vadå?
Tjej 1: Jag är gravid!
Tjej 2 (hysterisk): VA? Seriöst? Du kan inte mena allvar, när ska du föda barnet?!
Tjej 1: April april...
Tjej 2 (förvånat): VA? Den här månaden?? Din mage har ju typ inte växt nåånting, du måste kolla upp det där...



"Att byta ett ord eller två, gjorde det lätt att gå..."

Busshållplats, Linköping

Två lite äldre damer står och väntar på bussen. Ingen av dem säger något på flera minuter.
Dam 1 (utbrister plötsligt): Nej men hej! Jag kände inte igen dig!
Dam 2 (något chockad): Jaha... jag känner nog inte igen dig...
Dam 1: Nehej nej. Men hur är det med dig då?
Dam 2 (fortfarande ställd): Jo, tack bra.
Dam 1: Nej, men jag kanske inte känner dig då. Ha det så bra!
Dam 1 går på bussen som just stannat på hållplatsen.


Hon hade alltid tyckt att Faghag lät så roligt

Pendeltåget Bålsta - Kungsängen

Två killar ~18 sitter mittemot varandra och pratar lågt och kärleksfullt och kysser varandra.
Bredvid Kille 1 sitter en tant ~75.

Tanten (böjer sig mot Kille 1 och klappar honom på knäet): Så ni är HOMOSEXUELLA?! Grattis!!!



"Lägg till på köplistan: En peruk och en docka"

Parkeringen vid Ica Maxi, Skellefteå

Mamma ~25 med sitt barn, går förbi två arbetare med skåpbil som precis har parkerat på familjeparkeringsrutan.
Mamman (irriterat): Det måste vara svårt att hålla reda på era barn!
Man 1 (tittar frågande mot sin vän): Va?!
Kvinnan: Ja det måste ju vara svårt att hålla reda på dem...För dom är ju osynliga!
Männen går generat in mot affären.


S&M-smurfan hade hittills inte heller varit någon succé

Pub, Helsingborg

Kille ~25, med blåtira, till kille ~20: Du, du ska ALDRIG kalla din flickvän för PMS-smurfen. Det är en jävligt dålig idé!



Dagens roliga =)

Puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

sitter här och skrattar i min ensamhet! Den med morsan o ungarna var bäst! det låter som något jag skulle kunna säga! =) hoppas det gick bra med tvätten igår! Vi ses på lördag! Kramis

2008-04-17 @ 16:05:29
Postat av: A

Åhh, detta är min nivå på humor, sitter och skrattar ihjäl mig just nu. Det är helt sjukt hur roliga saker det händer hela tiden runt omkring en, det gäller bara att vara uppmärksam. Förstår dock inte hur de kommer ihåg allt, varenda liten mening. Men den gåtan slopar jag gärna för att få skratta lite;) Det var när jag skulle titta på lgh som din hyresvärd röck ner lapparna, detta för att jag inte skulle bli skrämd av de små krypen antar jag. Dålig stil, men lyckat att du lägger i brevlådan i alla fall, go girl! Ses på lördag! Kramar

2008-04-17 @ 20:16:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits