Sista dan!

ja ja ja woohooho woo hoo.. =)) =)) =)) =))

Imorgon bitti I´m out of here!


Åh det ska bli så jäkla härligt.. på lördag ska det vara 21 grader o sol.. e ni avis? ja förstår er =) hehe

tänk på mig imorgon kväll när jag sitter vid eiffeltornet o dricker franskt vin på en filt.. o ser hela tornet glittra en gång i timmen typ =) åhh det ska bli så himmelskt! Ja ja jag vet jag svävar iväg o säger knäppa saker nu  men det gör inget! haha

Ska bli kul att se Chateau de versailles. undra om man får gå in.. tror inte det.. eller så e d dyrt o inte värt det.
Det är bra att det går tunnelbana ända ut dit.. har hänt ganska mycket sedan det byggde. vi kollade på en film/dokumentär för kanske 2-3 mån sen o då handlade det om när kungen byggde versailles. Det måste vara bra stort! Det var mycket folk som fick sätta livet till i byggandet av kungens vansinnesverk o det e ju inte värst kul..
Men det ska bli coolt o se iallfall.
Har jag skrivit här förut att det gamla slottet var Louvren? Museét där mona lisa hänger idag!

Ja ska gå till forex idag o växla pengar. Sen har man ju med sig kortet oxå.

Ja såg lite på ett program om flygkraschar igår i en paus.. kanske inte va så smart.. ja tycker bara jag blir mer o mer flygrädd för varje gång jag åker.. ja ska defenetivt ta med en bra bok för då kan jag försvinna in i den.. då brukar det gå bra o ganska fort =)


Det kommer bli en tidig morgon imorgon.. ja slutar 7 ikväll för jag ska vara med på en kundträff på jobbet. Vi ska stå på Ica Ekängen o visa påsarna.. om nån skulle ha vägarna förbi  ; )

Sen kl 8 kommer madde o johan ju o kollar väskor o allt.. sen är det bara dags att sova för jag ska upp ca halv 3 inatt.. ja vill hinna flytta över pengar o så från kortet.. vill ju inte ha för mycket .. får ju lön i natt.. därför måste ja hehe.!
sen ska man ju göra sig iordning.. funderar på om man ska ducha då o så.. o sen ska vi dra vid halv 4..
planet går ju 7.. tidigt tidigt.. ja e ju som bekant verkligen ingen morgonmänniska!

Jag måste oxå köpa en stoor nål o en stark tråd för min resväska har gett upp lite vid handtaget uppepå ..
Men det är ju inte så konstigt.. den har ju vart i:
 
* USA (först till New York, sen till Washington sen till Frankfurt on sen hem till Arlanda)
* Rhodos ( till o från)
* Bulgarien ( till o från)
* Korfu (till o från)
* Paris ( till o från)
* London ( till o från)

Så då kanske det är dags att byta nu snart.. ja ska köpa en stoor väska när vi ska åka till Thailand i vinter =)

Så när vi kommer hem på söndag ska vi fira mamma. hon fyller egentligen år på lör men eftersom vi inte e hemma så har vi mutat henne med att hon ska få en present från paris så hon ska ha kalaset på sön istället hehe

Sen e det bara en 3 dagars vecka nästa v..  skönt =) då ska jag även hinna med o fika med Jennie . va länge sen .. hon har vart i Norge o jobbat.

o sen på torsdag ska vi dra ner till Göteborg o ha en långweekend hos fredriks brorsa.. vi ska åka ut till kårholmen..
En ö i Göteborgs skärgårs som dom har hus på =) ska bli så himla mysigt! Även fredriks mamma hänger på!

O jag måste bara få beklaga mig igen om det här med namnsdagar.. alltså vem heter Vega?? Vega finns med i kalendern o inte Sofie .. irriterande =)

Bilder jag inte visat här innan =) ja lovar det kommer nya efter helgen! =)

image295

Jag o utsikten från montmarte.

image296 Älsklingen utanför louvren.

image297

Här står jag på första!! våningen i eiffeltornet o tar kort ner på folket som köar.. Ja det är HÖGT!
högre än man lan tro!


Sist gick vi bara upp till andra våningen för vi orka inte köa.. Den här gången ska jag banne mig upp till toppen =)



Thats all for now

Ni får klara er utan mig imorrn så hörs vi på måndag =)

Puss o kram


Kommentarer:
Postat av: Madde

I cant wait!!! det ska bli så roligt!!! skönt och åka bort några dagar!!!! vi ska ta ut pengar idag, men vi går och tar ut i 21;an, man kan ju ta ut euro där! Vi ses ikväll kramis

2008-04-24 @ 12:42:03
Postat av: A

Åhh, jag är så avundsjuk. Skulle verkligen behöva en resa nu och bara komma bort från vardagen. Det är lugnt, jag var ändå tvungen att hämta K. Lägenheten var alldeles för liten, jättefin men liten. Synd, men jag får kolla vidare. Hoppas att ni får det supertrevligt, hälsa alla snygga fransmän från mig ;) Kramar

Postat av: Sara

PARIS var GRYMT:D Ja, det glittrade en gång i timmen:) såg det två ggr! vi hörs puss

2008-04-25 @ 19:36:01
URL: http://saraberglund.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits