Hipp hipp hurra o grattis grattis =)

Det är ingen vanlig dag för det min älsklings födelsedag hurra hurra hurra!  Grattis Auu!

Idag fyller älsklingen 24..!! ingen ålder på en häst eller hur älskling =))) hahah
Jag väkte honom vid 7 med kaffe o grodor på sängen hehe..


image207

image209

Men dom jädrans grodorna hade ju mosat sina ögon i kartongen. Jag försökte fixa med kolasås men som ni ser så blev det inte riktigt rätt färg haha!
Fredrik tyckte iallafall att det var ett väldigt mysigt uppvaknande.. =) =) =)



Sen var jag ju på arbetsintervju..och det gick bra.. tror ja.. vi får väl se..


Igår spelade vi tvspel .. det blev Super Mario 3.. kanske lite kort tid men vi hann inte så mycket mer.. ska spela mer nån annan dag ..
     




Igår fick jag nog av grannarna och bestämde mig för att gå över o be dom sänka volymen o visa hänsyn! Fredrik ville inte riktigt att jag skulle göra det först men sen efteråt tyckte han det var bra!
Han som öppna va sur först o sa att bara för att vi inte hade blivit tysta en gång när han knackat i väggen en fredag ( han jobbar ibland lör) så tänkte han minsann inte visa nån hänsyn. anledningen till att vi inte blev jätte tysta var att då hade dom redan stört oss i veckorna i en mån.. hela månaden som vi hade bott där..  Snacka om att inte ha någon självinsikt.. men jag sa att dom stör oss hela veckorna jämt o att det skall vara tyst 22.00 - 08 00. Är det pappersvägger då får man anpassa sig efter det!! punkt!! ja sa även att gäller det helger så säger vi ingenting.. ! då får dom göra som dom vill. Ja sa oxå att vi kommer att ha folk över på helger även i fortsättningen men dom helger vi inte har det så kan vi försöka o vara tysta! Det var skönt att jag hade en massa exempel o argumentationer som han inte kunde säga emot..
Skönt oxå att nu har jag sagt till .. det var första o enda gången! nästa steg skulle vara fastighets ägaren!


Det var allt det!

puss







Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hhahahah GO sofie! =) Bra att du sa till grannarna! =) klockrent! Hoppas det gick bra på intervjun! Vi ses på måndag kramis!

2008-04-04 @ 15:25:48
Postat av: Antonia

Helt rätt att säga till. Man måste stå på sig annars kommer man ingenstans i värlen. Håller min vänstra tumme för att du får jobbet! Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits