Helgens rapport!

Hej.

Ja har haft en jättebra helg trots att vi har tvättat hela helgen! Eller nästan hehe.. Hela
lördagen tvätta vi från kl 11 till kl 5 nångång. sen lät vi allt hänga i torkrummet över natten =)

I fredags gjorde vi inge roligare än att tvätta heller.. hehe
jo just det en sak vi skulle köpa pizza på american pizza.. o vet ni vad dom tar för en medium pizza? 90 spänn.. shit o sen har dom börjat ( tror ja har aldrig vart med om det tidigare där) med kortavgift 5 kr..
Snacka om inte värt det.. trist på så goda pizzor men men så e det. dessutom är det olagligt med kortavgift.. 
image271



 I lördagskväll hade ja tjejkväll .. vi hade jättekul! vi sjöng karaoke så hela huset måste ha blivit tokiga på oss. hahah. Rätt åt muppgrannarna.
Nu har den killen i den lägenheten tagit sig friheten att använda pltasen direkt utanför dörren som parkering.. dag ut o dag in.. varför kan inte han parkera på gatan som alla andra??
Tönt!

Iallfall så kom tjejerna över till mig vi strax efter 8 o vi sjöng väl ända tills vi skulle ner på stan i stort sätt hehe!
Vi gick ner vi halv 12..

När vi kom ner på nybron så sa en tjej ja känner lite .. a men va bra ställ dig först i kön du! så jag tällde mig där o då sa han efter att ha kollat på alla leg. inklusive dom bakom oss.. att vi var för unga..
VA?!
det mest komiska i situationen var att den ena tjejen jag såg innanför är min gamla granne som är ett år yngre än mig.. haha
Då berättar tjejen som sa åt mig att gå fram att hon hade bråkat med just den vakten förra gången hon inte kom in. konstigt att vi inte kom in då.. typiskt..man ska hålla sig för sig själv!!

Aja vi gick vidare till harrys .. mycke trevligare vakt men inte lika kul där tyvärr..!!

Älsklingen kom oxå dit när vi hade vart där en liten stund.. mysigt!

Men vi va tråkiga som vanligt o helt plötsligt var alla på olika ställen så då bestämde ja madde o älsklingen oss för att gå hem.

Vi lämnade madde till johan ( =)) ) som kom för att möta henne o sen gick vi hem. Vi var inte hungriga då när vi var på stan men när vi kom hem blev vi såklart hungriga. vi kokade korv med bröd hehe kl 2 på natten typ. o sen gosades vi.. Mysig avslutning =)

                             

På söndagen var det bara att upp o tvätta igen.

Ja råkade väcka fredrik med fruktsoda i ansiket o hela sängen. hehe.. ja tänkte läsa lite för fredrik var seg o vill vila en stund till. eftersom jag var tröstig så gick jag o hämtade ett glas fruktsoda o när jag sätter mig i sängen så lossnar botten på glaset! o all dricka faller ut i hela sängen.. tur att vi ändå skulle tvätta!
Men va e oddsen på den..? ja fatta först inte.. jag tänkte hur lyckades jag skvalpa ut hela glaset? haha
har faktiskt sett detta hända förut med dom här glasen- 5 kronors från ikea ! Men jag gillar dom endå =)


hehe som tur är hade vi inte så jättemycket tvätt kvar igår så vi han med att sticka hem till mamma o pappa o pyssla lite med hästarna o rida o så.
Det blev inte så mycket ridande för mig för mondo hade trampat sig så fredrik red på felis!
Han va jätteduktigt min älskling. Galopperade helt själv ute på vägen =)

Sen hade vi en mysig hemmakväll.. !!
skönt att anticimex kommer imorgon bara så är det lugnt sen =)




Ikväll:  Kolla på lägenhet kl 17:30 dansa linedance 18:30



Puss o kram

Kommentarer:
Postat av: A

Oj oj, vilka smickrande bilder du har lagt upp på mig. Men det är lugnt, jag bjuder på det;) Tack för i lördags förresten, hade mycket roligt! Vart var det ni skulle kolla på lägenheten nu? Jag vet att du sa det förut men jag kommer inte ihåg. Hoppas att den är fin i alla fall. Ses om en stund. Kramar

Postat av: Mikaela

Haha! Herregud, jag var verklugen helt borta! :P Roligt hade jag, iaf det jag kommer ihåg! :P Tack för allt, det måste vi göra om snart! Kram kram

2008-04-21 @ 19:40:48
Postat av: Elli

vilka finfina bilder! ser ut som en grottmänniska när jag sjunger, riktigt nice :D nej harrys var ingen höjdare usch, men kvällen var det iaf innan hos er :) pussokram

2008-04-22 @ 01:36:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits